GRIPGRAB
A W 2 0 2 3
SALES CONCEPT & LANDINGPAGE
BRIEF OG TILGANG:
Der skal laves et nyt AW2023 sales koncept
Det skal fungere som en teaser…”trailer til filmen, men ikke filmen”
Det skal fungere som en landingpage som målgruppen får adgang til
Der er ingen produkter eller billeder till rådighed (good luck)
Du har til mandag (så drop Gribben og alt andet)
Der er ikke fokus på de konkrete vejrtyper som navigation/product selector, men mere æstetik og vejrstemninger som underbygger AW2023
Alt skal ses som konceptoplæg, hvor elementerne underbygger konceptet
Flow og indhold på siden skal ses som et princip, og derfor er det ikke fyldetsgørende, hvad angår tekster og billeder…det skal udfordres i den endelige løsning
KEY MESSAGES SOM ER INDARBEJDET I KONCEPTET
OG I DISPONERINGEN AF LANDINGPAGEN:
Ride All Year
New AW2023 Cycling essentials + product highlights
One brand to enable your clients to ride all year (taler til modtageren med fokus på salg)
Statement:
We don’t believe in off seasons.
We believe in more seasons.
Statement:
Creating products that protect you against any conditions.
Regardless of the weather, we make every day a riding day.
R&D Team (gerne en personlig afsender)
The essential layering system
CTA
Gå til GRIPGRAB AW2023 CONCEPT — 01
Gå til GRIPGRAB AW2023 CONCEPT — 02
Gå til GRIPGRAB AW2023 CONCEPT — 03
Gå til GRIPGRAB AW2023 CONCEPT — 04
Next step